ביובליץ

"יש שני מיני אופק. זה החמקמק והמתעתע שבקצוותיהם של מישורים, וזה שדומה לאופק שלי, שהוא גבול ראייה חד, אמיתי וברור" (מאיר שלו)

ביובליץ הוא אירוע מחקר קהילתי, שבמהלכו עוסקים בניטור טבע מקומי, באמצעות סיורים לציבור הרחב, למשפחות ולתלמידים. זאת בשיתוף חובבי טבע, מומחים וחוקרים, כולם יחד שותפים בחגיגה של מדע ופליאה, שייכות והתגייסות, בטבע הקסום והיפהפה שמתחת לאף.

  • למי מיועד? ביובליץ יכול להיות אירוע הפונה לקהילה רחבה, לחוקרים או למשפחות וחובבי טבע, מותאם לבתי ספר, לארגונים או לחברות.
  • חדשנות טכנולוגית- שימוש בכלים דיגיטליים חדשניים לריכוז תצפיות מחקר אזרחי וזיהוי מינים במערכת המבוססת על בינה מלאכותית! יחד ניצור תשתית דיגיטלית נגישה של נתונים לתושבים, חוקרים, מורים ותלמידים.
  • אפשר עוד? כן! מגוון תוצרים ותהליכי המשך: פוסטרים ומגדירונים, הרצאות, סדנאות, הצגת סיכומים וניתוח נתונים על ידי מומחים, תכניות חינוך תהליכיות, קורסי פעילי שמירת טבע, ערכות חקר והדרכה ועוד. ניתן לקרוא עוד על התכנית לניטור ושימור מגוון המינים המקומי

אנו מתמחים במחקר טבע קהילתי, ומזמינים את הרשויות ובתי הספר ליזום אירועי מחקר מלהיבים בטבע המקומי. נשמח לשמוע מכם ולבנות אתכם את הביו-בליץ הבא שלכם!

לעוד תוכניות:

דילוג לתוכן